Hyrt film

Nu har jag och mamma kommit hem från alla ärenden vi har gjort idag på förmiddan. Först for vi och pratade med min doktor, sen efter det så for vi på solbacken igen :) som i förrgår tror jag. Så när vi var där så gick vi in en snabbbis på arken zoo för att träffa min lillasyster som praovar där. Sen for jag och mamma till Ö&B och där köpte jag hårinpackning + ett skriv häfte för jag har jobbat så mkt under terminen så jag har nästan slut skriv papper, men inte nu längre :D. Sen efter Ö&B så for vi till farmor och farfar fast farfar var inte hemma han var och fiskade. Sen efter det då for mamma på nån tyg affär medans jag gick in en snabbis på hemmakväll och hyrde lite barbie filmer ;) tycker dom är så himla fina berättelser om vänskap, så det vart 4 barbie filmer + Tingeling för bara 75kr så det var inte så farligt tyckte jag. Nu snart ska jag sätta igång med att träna :D jag har ätit nyss så jag ska bara smälta min mat så jag inte får magknip :S det är ju inte kul att få det medans man tränar.
just ja, vi for även till polishuset för att lämna in en grej som mamma
hade hittat :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0