Fredag igen

Nu är det som sagt fredag igen :) och jag ska inte fara till stugan idag. Mamma for för ett tag sen och pappa ska fara dit senare ikväll efter att han har slutat jobbet. Imorgon då får jag en härlig dag nämligen en ensam dag här hemma i huset :D jag älskar verkligen när alla i min familj är borta, för då kan jag göra vad som helst + så är det tystnaden jag är ute efter hehe :P. Jag älskar verkligen när det är tyst istället för att MÅNGA ska prata samtidigt typ + sjunga högt som min lillasyster gör. Men på Lördag går ju jorden under hahaha jag har läst på bloggar att det var typ en 50årig gubbe som hittade på att det ska komma ett jordskalv i utomlandet så kraftigt att jorden går under. Sen var det typ nån som hade läst i bibeln eller nått sånt haha. Men jag tror inte på det, men visst. Nån gång kommer jorden att gå under och vi får ett nytt liv nån annanstans. Det tror jag iaf :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0