Boring

Gud vad jag har tråkigt :S det finns inget man kan göra eller titta på. Funderar nästan på att gå och lägga mig, för jag ska upp ganska tidigt på morgonen. Jag har några ärenden jag ska göra innan jag börjar skolan klockan 13,00 fast jag vet inte om jag ska strunta i att gå till den. För vi gör ändå ingenting, och jag blir så stressig om jag inte hinner det jag ska göra innan jag far på skolan. Plus så har jag lite hemuppgifter som skulle behövas göra. Fick en engelska läxa idag som kommer ta några timmar att skriva, det är typ som nationella proven. Fast istället skulle vi bara göra en skrivuppsats om nån filmhjälte som inspirerar än, och vad den har för uppgift i filmen och hur slutar det osv :S ni fattar :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0