Bilder från igår

Nu kommer bilderna från igår när vi var i Piteå :) och sen har jag faktiskt sökt sommarjobb lite sent men jag hoppas jag verkligen får denna praktik. För annars vet jag inte vad jag gör i sommar :S. Jag får ju sommarlov nästa onsdag och det är väldigt tidigt, så jag kommer annars få väldigt lång tråkigt eftersom mina kompisar ska inte vara hemma i sommar :(.
En bild på lilla mig :)
Tim yngsta kusinen spelar amerikansk fotboll med min lillasyster ;)
till middag så fick vi grillat och det var det godaste jag hade ätit
på länge kan jag lova er
En utav deras tikar Minja
Dessa solglasögon köpte min moster på Dollarstore när vi tjejor var
där. Hon köpte dom till Tim våran yngsta kusin som spelar i ett
annat kort här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0