Ska köpas..

Sitter och kollar på Ginatricot hemsida :) och jag kollar runt efter nya bhar + pyjamas osv underkläder alltså :).
Just nu tycker jag att dom har fått in så himla snygga bhar och jag vill nästan köpa allihop men det har man tyvärr inte råd med. Men jag ska nog köpa två nya bhar så snart så möjligt, men jag vill spara lite pengar för jag ska till Umeå och shoppa också snart vet inte när än.
Visst var dom snygga :O jag tycker det iaf. Bikinen som är rosa jag älskar den lilla detaljen på trosan med lilla rosetten :) älskar söta dekorationer. Det jag har visat upp är tre bhar i början, sen en baddräkt och sist men inte minst bikinisen ;). Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Tinalicious

Skitsnygga! :D



Jättefin blogg förresten! Kika in på min blogg om du vill och var gärna med i veckans blogg! Har även mörk hårförlängning tillsalu :D

/Kram från Tina

2011-05-01 @ 19:28:26
URL: http://Http://Tinalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0